God emballage gør forskellen!
Forbrugernes adfærd i disse år er under en stor forandring især pga. de sociale medier. De sociale medier giver forbrugerne en stemme i debatten og mulighed for at diskutere og evaluere brands og produkter. Forbrugerne træffer derfor deres valg ikke bare på baggrund af reklamer, men også diskussioner med medforbrugere på nettet. Det påvirker forbrugernes adfærd i butikken. De er mere åbne, og bruger mere tid på at undersøge varer ude i butikkerne. Forbrugerne har ikke brug for brandbastioner for at træffe valg, de er åbne og påvirkelige for nye indtryk og nye informationer.
Emballage får derfor en stadig vigtigere rolle i markedsføringen af produkter. Emballage er ikke bare indpakning, det er en bærer og formidler af brand essence og vigtige informationer. Mange af kundernes valg træffes først i butikken. Impulssalget af dagligvarer er efterhånden steget til 70‐80 % af det samlede salg. Det skal forstås på den måde, at 30‐35 % af det samlede salg er totalt uforberedte beslutninger inde i butikken. De er åbne over for at prøve nye varer, og derfor kan den rigtige emballage være den faktor, der gør, at kunden vælger en vare til. Specielt i supermarkederne, bliver emballagen ofte er den eneste sælger af produktet.
Vi ved at 2 sek. er afgørende!
Det drejer sig om sekunder, når en forbruger beslutter om en vare skal ned i kurven eller blive på hylden. Det understreger virkelig, hvor afgørende emballagens design og evne til at skabe opmærksomhed er. Vores in house grafiske afdeling har stor erfaring i af skabe den helt rigtige emballager i forhold til formidling af produktet til forbrugeren og målrettet det givne marked.
Priate label design
Vi er tilbyder at skabe private label design fuldstændig optimeret i forhold til forbrugeren og kundens behov. Vi kan tilbyde i sammenarbejde med kunden, at skabe en helt ny brandprofil. Det betyder produkter, der kun findes hos den butikskæde, den er designet til, og ikke på konkurrenternes hylder. Vi leverer både fast sortimentsprodukter og kampagner, der kører i butikkerne i kortere perioder.